|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dylan Jarre Moderator
|
Wysłany:
Czw 9:52, 04 Mar 2010 |
|
|
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 356 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
1. Każdy gracz w swoim podpisie dodaje nowe informacje:
Przykład:
Si 5 Zr 3 Bd 2
At+1 Ob+1 PŻ 4/4
1Poziom 0XP
Wyjaśniam powyższe skróty: Si to siła, Zr to zręczność, Bd to budowa, At to plusy do ataku, Ob to plusy do uniku, PŻ do maksymalne i aktualne punkty życia, a XP to punkty doświadczenia.
2. Każdy gracz ma 1Poziom i otrzymuje 10 punktów do przydzielenia w Zr, Bd i Si. Przydzielacie je tak jak chcecie.
Każde trzy punkty przydzielone do Si lub Zr dają wam +1 do At lub +1 do Ob,więc jeśli przydzieliłeś trzy punkty do Si to otrzymujesz +1 do At, a jeśli przydzieliłeś trzy punkty do Zr to otrzymujesz +1 do Ob.
Każdy punkt przydzielony do Bd daje wam dwa Punkty Życia.
3. Punkty XP są przydzielane za branie udziału w przygodach, sensowne dialogi i wygrane walki. Przyznaje je Game Master poprzez napisanie np. "+50XP" w poście tego, który je dostał. Gracz, który dostał XP musi zaktualizować swój podpis, w którym ma napisaną aktualną ilość XP. Za oszukiwanie będą ostrzeżenia!!!
2 Za otrzymanie kolejnego poziomu otrzymujecie kolejne dwa punkty, które przydzielacie do Si lub Zr lub Bd.
4. Każda postać startuje z pierwszego poziomu. Gdy komuś coś się stanie, wtedy mistrz gry edytuje jego post tak samo jak w przypadku punktów XP. Wtedy w poście pisze np. "-2PŻ i postać musi zaktualizować swój podpis z np. 8/8 na 6/8. Game Master w podobny sposób informuje o wyleczeniu postaci.
5. Gracz będzie dostawał punkty XP dopiero wtedy, gdy w jego podpisie znajdą się wszystkie informacje!!! (patrz: Punkt 1.)
Tabela postaci
1000XP - 2 poziom
2000XP - 3 poziom
4000XP - 4 poziom
6000XP - 5 poziom
9000XP - 6 poziom
12000XP - 7 poziom
16000XP - 8 poziom
25000XP - 9 poziom
35000XP - 10 poziom
Nowy poziom - 2 punkty
Jak prezentują się ewentualne walki pomiędzy bohaterami?
Generalnie wszystkim zajmuje się Game Master, więc w razie myśli: "to dla mnie czarna magia" nie musicie się zbytnio przejmować. No ale.. GM przedstawia statystyki osób, które biorą udział w walce.
Następnie GM rzuca wirtualną kostką. Liczba jaka wypadnie to siła ataku.
Dodajemy do tego bonus ze statystyk (at) i odejmujemy siłę obrony drugiej osoby (ob).
Suma liczb = ilość PŻ odebranej drugiej osobie.
Przykład:
pan X
4 Zr 3 Bd 3
At +1 Ob +1 Pż 6/6
Pan Y
Si 1 Zr 1 Bd 8
At+0 Ob+0 PŻ 16/16
Rzuty kostką (siła ataku)
Pan X: 4(kostka) + 1(at) - 0(ob przeciwnika)
Pan Y: 3(kostka) + 0(at) - 1(ob przeciwnika)
Stracone PŻ:
Pan X: -2
Pan Y: -5
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dylan Jarre dnia Czw 9:53, 04 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|